Tuesday, December 1, 2009

ngandungkan ilham... :)

tgh godek2 komputer, terjumpa la gambar lama...
tak la lama mana sebenarnya...
gamba masa saya tgh ngandungkan ilham... huhuuhu
ada jugak gambar ngandung, tp sekeping jer la...
uuiishhh kene simpan baik2 gamba nie...
nie la satu2 nyer kenangan yg ada...
masa saya ngandungkan ilham, alahannya terok sgt...
takleh bau wangi langsung...
bayangkan selama 9 bulan saya dan suami mandi tak besabun dan tak besyampoo...
haaaa.... bayangkan la...
mmmmmm... alhamdulillah, suamiku seorg yg sabar...
sampai dia potong rambut dia cam ala2 mawi tu...
pendek sgt... tak yah la dia syampoo....
bau2 masakkan pon tak leh....
tp, masa mengandung takde lak nak ngidam makan yg bukan2...
mmmmm tu la dia penangan ilham.... huhuhuhuhuhu...
tu yg kene tunggu ilham besar sket, dah pandai tolong ibu sket2 baru leh dpt adik...
hehehehehehehehe....

cehhh... siap pis2 lg tu... masa nie dah 8 bln... tgh tunggu ari nie... sbb ilham lahir dlm 8 bln lebih...

hah... tgk kaki saya... sampai boleh ditekan camtu skali... memang ngeri la... alhamdulillah masa ngandungkan ilham saya tak kene kencing manis n darah tinggi... minum air gula pon sekali jer... berat saya masa nie lebih kurang 79kg...

besorkan??? kuasa Allah... lepas jer bersalin semua nie susut... kembali kepada asal.. :)

No comments:

Post a Comment