Thursday, April 1, 2010

Hari Sukan @ SK Sek 9 Kota Damansara

ari ahad lepas 28/3/10 (masa bezday ilham nie) di sek suamiku telah berlangsung nyer hari sukan... (hhmmm tu la pasal tak leh bawak ilham g jenjln masa bezday dia)..... hihihihihi... abah terpaksa g sek... huhuhuhu... takpe2.... g sek abah pon best gak... hehehehehe... abah terpaksa g awal... so, aku tak leh la ikut skali.. aku g kemudian bersama ngan aunty, paksu n acik... 1st time aku dtg ke sek nie... tu yg terpakse angkut aunty skali... sbb aku bknnyer tau jln pon... heheheehe... dlm kol 830pg kitorg br sampai... masa kitorg sampai tu... br nak bermula majlis.. lepas ucapan dr guru besar dan pihak pibg brlah bermula acara perbarisan dan sukan.. :)


tgk tu cikgu pulak yg bersemangat... hahahahaha.... masa nie tgh panas... so kat tepi tak ramai sgt penyokong... kesian bebudak nie bersukan tgh panas2... padahal br kol 9pg masa nie... nie sukan utk bebudak darjah 1... byk lg acara sukan... tp.. aku tak sempat nak amek gamba pon... bateri camera kong daa.... :)

selain dr acara sukan... ada jugak pertandingan menghias kemah mengikut rumah masing2... huh!!! sgt kreatif cikgu2 sek nie... :)


rumah merah... siap berpelamin, bersongket bagai... amboi2... cikgu2 lak yg berposing... hahahaha...



rumah kuning siap berkaraoke lg... huhuhu... tgk la rambut bebudak tu.... ala2 alycat la pulak... sape la punyer idea nie?? hahahahha :)



rumah hujau... haaa... nie umah suamiku... hahhahaha... tgk la siap berbuai lg tu... suamiku ckp cikgu2 pompuan nie siap bawak mesin jahit kat sek... sbb nak jahit bj2 tu... huhuhuhu... bersungguh2 betol.... :)


rumah biru... ala2 arab gitu... hahahaha... kreatif2 cikgu2 sek nie.. hehehehe :) 

cuba teka kemah mana yg menang???? hehehehehehe jawapan nyer............???? :)

masa ari sukan nie dpt jumpa dgn suamiku sekejap jer... sbb dia bz nak uruskan murid2 tahap 2 yg masuk acara lari 100m, 200m dan acara yg lain2.. aku pon dah tak hengat acara apa lg... huhuhuhuhu... sempat la berposing dan bergambar sama2 sempena ilham 1 thn jugak.... hehehehehe...
byk jugak gerai2 yg jual makanan kat saner... aku beli nasik ayam, beger dan kentang... eii... nie share ngan ilham tau... hehehehehe.... sempat jugak la aku... berjln2 sekitar sek suamiku ini... takdelah besar sgt sek nie... hehehehehehe.... tp... kawasan sek nie... sunyi jer... aman jer... tak le hiruk pikok cam kat tgh2 bandar tu.... mungkin sbb kawasan br kot sini... sek nie pon br lg... tak sampai 10thn pon lg... :)
suamiku dok sebok panggil murid yg masuk 100m ,200m... mana2 lah murid nie g??? huhuhuhu... kitorg tak tunggu sampai majlis habis pon... dlm kol 10pg kitorg pon cabut la... lg pon panas sgt... ilham pon dah ngantuk2 nak tido... majlis habis dlm kol 1... hehehehehe...

nak tau ke kemah mana yg menag... jeng... jeng... jeng.... RUMAH MERAH.... hehehehehe... keseluruhan RUMAH BIRU JUARA!!!! hahhahaha....

p/s : tahun pertama suamiku bersama ngan sek ini... suamiku ckp sek nie best... pihak pengurusan pon bagus... guru besar pon tak byk hal.. boleh bertolak ansur.... hehehehe.... bagus2!!!

No comments:

Post a Comment

Post a Comment