Wednesday, April 21, 2010

28?????

ye ... ari nie genaplah 28 tahun aku hidup di dunia nie.. alhamdulillah... terima kasih ya Allah kerna Kau masih panjangkan umurku.... alhamdulillah.... :)

aku memohon pada Mu ya Allah... Kau panjangkan la umurku... murahkan la rezki ku dgn rezki yg halal dan rezki yg Kau berkati ya Allah... jadikan la Aku anak yg solehah, isteri yg solehah, isteri yg mentaati perintah suaminya... jadikan la Aku ini ibu yg mithali terhadap anak2 nya... jdkan la aku insan ya berguna ya Allah... Kau berkatilah perjalanan hidup ku ini ya Allah... amin...

gembira sungguh ari nie... alhamdulillah.... pd suami tercinta terima kasih byk2 sayang.... ena sayang abg dunia dan akhirat.... pd mak n abah.... terima kasih tak terhingga diatas segala-gala nyer.... jasa mak n abah akan ena kenang sehingga ke akhir hayat... terima kasih sgt2... pd anak ibu yg sorang tu... nur ilham... kamu tak paham lg skang nie.. apa2 pon... ibu sayang sgt2 pd kamu... my siblings.... tq soo much... luv u all... pd kawan2 yg beri ucapan dan tak lupa yg mendoakan... terima kasih byk2... :)


hhmmm sempat lg mkn kek kat opis nie... alicia sponser kek nie... thanx fren... coklat aiskrim cake... sgt marbeless...  :)

2 comments:

Anonymous said...

Hi Husna happy Birthday =) Semoga sihat dan happy selalu disamping keluarga tercinta =)

ibu ilham said...

tq miza... lama tol tak dgr citer.. hehehe :)

Post a Comment