Tuesday, April 20, 2010

1st award

1st time aku terima award selama berblogging nie... tq sooo muchh to izan.. hehehe..
ok, nak tau 10 things that make me happy.. ok check it out.. :)

10 things that make me happy :

~ my family... suamiku n ilham
~ bila pepagi nak g keje suamiku akan peluk n cium pipiku...
   ahhh bahagia nyer...
~ dpt masak utk my family..... bila tgk diaorg mkn bertambah2...
   ahhh tak rugi aku masak penat2.. hahahaha
~ bila org belanje mkn... ahhh nikmat nyer....
   semua pon sodap bila org belanje...
~ shopping... ini semua pompuan suker...
~ dpt gaji... mmg dinanti2 tiap2 bln... hu hu hu
~ suker tgk bila umah kemas jer....
   sejuk jer mata nie memandang...
~ tu la pasal hobi aku mengemas...
~ suker bila org kata... " na ko dah kurus lah"... hahahaha....
   seronok nyer... tp sebenarnyer kurus ker aku??
   ke org2 yg ckp kat aku tu, nak sedapkan hati aku jer...
~ bila semua benda yg aku lakukan dihargai...
   ahhh terase puas dan senang jer hati nie.. :)

ok skang turn aku lak nak bg award... 10 yg terpilih adalah :-

- shahurin
- ila kahar
- ummidah
- ina kapkek
- erul
- sue
- miza
- farah
- ojah
- shima

nanti aku terjah korang nyer blog ek... :)

2 comments:

Erin Rashid said...

kene tag aku lagi ek..?
bagus ko na..
tag aku pada semua org ko buat la
nnt aku baca ok!

Mummy Adam said...

apa yang ko suka tu, aku pun suka jugak..hehehe...samalah kita..thank u 4 the awrd! nanti aku buat entry utk tu eah.. skang ni anak aku kena demam cacar air.. tak sempat nak berblogging, asik dok menjaga dier jer.. =)

Post a Comment