Wednesday, August 25, 2010

pertengahan ramadhan...

alhamdulillah... ari nie genap 15 hari kita berpuasa... (bg org pompuan cukup ker??) ngeh.. ngeh.. ngeh.... bg keluarga ilham, puasa tahun ini, alhamdulillah... segalanya baik2 belaka...

buat masa nie... alhamdulillah... ari2 aku masak... beli pon cuma kuih2 jer... menu2 utama semuanya hasil air tangan aku dan hubby... hehehehe.. br rase puas hati, masak sendiri.... tp.. aku tak boleh nak tepek, gambar2 masakan yg kitorang masak tu... aduhai itu yg sedih... :( sob.. sob.. sob.. kemera aku dah kong!!!! huhuhu... (abg bila boleh dpt kamera br nie???)

ilham??? pose ke tak dia?? hihihi.. puasa yang yok... pagi2 mintak susu... hehehe..kalu ilham boleh pose.. mmg menakjubkan la... ilham yg comel dan semakin byk kerenah... hehehe.. semakin bijak budak ini... :) next entry aku citer perihal budak kenek ilham nie pulak ye..


ok.. kawan2 selamat menjalankan ibadah pose.. kita hampir ke 10 mlm terakhir... dimana terdpt 1 mlm yg mana, jika kita lakukan ibadah pd mlm tersebut, kita akan mendapat ganjaran menyamai nilai ibadah yg kita lakukan selama 1000 bln.. masyaAllah...  mlm itu adalah mlm lailatulqadar... kejarlah ia.. cari lah ia... insyaAllah...

No comments:

Post a Comment