Thursday, May 6, 2010

my sis wedding... (majlis persandingan 1/5/10)

majlis persandingan berlangsung di Dewan Raja Lumu, Muzium Shah Alam... majlis bermula dr kol 1130 hingga 330ptg... huh!! tersangat la meriah majlis nie... masa zaman aku ngan abg aku kawen.. kitorg wat kat umah jer... adik aku nie jer lain sket... nak sgt wat kat dewan yg ada aircond... hahahhaha... layan kan jer la.. huhuhuhu...

tema majlis nie warna oren... so.. boleh dikatakan semua sedara terdekat pakai bj warna oren.. terima kasih sedara2ku yg memberi kerjasama.. hehehehe.. menu pd hari tersebut.. nasi putih, nasi hujan panas, ayam golek, ikan keli sambal, pajeri nenas, sayur campur, gulai daging, buah oren, laicikang, kuih muih dan bubur kacang.. air pulak sirap campur oren... uuiiishhh tersangat la sedap... terima kasih pd katering cik ani yg menyediakan makanan dr majlis lepas nikah sampai la ke majlis persandingan... servis yg diberikan sgt2 memuaskan...

jom layan gamba....

onyang dan cucu nyer... dipintu hadapan menyambut tetamu... :))
jiran2 tetangga yg bersiap sedia memberi gift2 pada pada tetamu... tetima kasih byk2 makcik2.. jasamu dikenang.. :))
hah!! ini lah dia org kuat laicikang... hehehe.. pakcik man n pakcik malek... pakcik yg tukang buat laicikang tu.. tersangat la sedap.. aku mkn sampai 5 mangkuk.. huhuhuhu
mc pd hari tersebut... merangkap bakal idik iparku.. hua hua hua...
abahku (hj haron) sedang memberi ucapan... smart la abah.. ;)

hhmmmm... terima kasih byk2 kepada semua yg terlibat menjayakan majlis ini.. terima kasih byk2.. kami sekeluarga tersangat la gembira dan senang hati kerana majlis yg dilangsungkan berjalan dgn lancar dan sempurna... jika ada kekurangan saya mewakili pihak keluarga memohon ampun dan maaf...

kepada hasanah dan saiful selamat melayari alam rumahtangga dengan penuh kesabaran... semoga kekal bahagia dunia dan akhirat... amin... :))

3 comments:

h.hasanah said...

Thank you so much to Kak na & family...korang mmg superbla.....love you all so much...

ibu ilham said...

hahaha.. takde paper ker?? hahaha jom pizza... :))

h.hasanah said...

klu ade rezeki nnt...epul blanje...hahaha...

Post a Comment