Thursday, February 25, 2010

bersawang dah!!!!!

huh!!!! lama betol... lama betol.... hua hua hua... dah berhabok, bersawang blog aku nih... huhuhuhuhu... takde mende la aku nak citer... hahahahahha... ntah nape ntah????? kemalasan melanda... huhuhu...

esok dah start cutiiiii... hhoooreyyyyy!!!! bestnyer.... harap2 cuti nie semuanya baik... sbb masa cuti CNY ari tu... aku dan suamiku demamm!!!!! kesian kat ilham tak dpt g mana2.... dok umah jer... nasib baik ilham tak berjangkit ngan kitorg... huhuhuhu....

esok pak long ilham sekeluarga akan balik umah opah... bestnyer!!!!... ilham boleh main ngan muaz n adik ijan... huhuhuu... dah lama tak jumpa pak long sekeluarga.... opah dah siapkan macam2 utk paklong sekeluarga nie... tu yg best kalu balik sekali sekala nie... cam kitorg... hari2 dok jumpa opah... jalan kaki jer nak balik kampung... huhuhuu.... :)

28/2/10 nie... ilham dah 11 bln... sekejap jer masa berlalu... huh!!!! skang nie... ilham dah pandai nak jerit2... tak dapat 1 benda... punyer la dia menjerit... ishhh... geram tol... dah pandai nak merengek2... dulu dia tak camtu tau... dah pandai nak menari2 bila dgr muzik... huhuhuhu... atok ilham cukup tak suke... hihihihihihi... atok selalu suruh ilham ngaji.... hua hua hua... :)



k la kawan2.... dah tak tau nak tulih pe lagi.... selamat bercootiii.... cau cin cau... :)

5 comments:

Mummy Aqil said...

wahh dah besau dah ilham. xlm lgk leh berlari, puas mau kejar nih.. hehe

ibu ilham said...

huhuhu... skang nie pon dah tak terkejar ila... even br merangkak pon... semua benda yg dia jumpa nak masuk mulut.. nak masukkan dlm walker dia tunjuk perasaan pulak... huh!!! ilham2... :)

[e][y][n][a] said...

Aritu tgk kat fon Wan dorang tgh mandi kolam ek..tapi ilham tgk je sbb tgh yak dlm pampers heheh.. nape atuk ilham marah ilham menari..takutnyee huhu~

ibu ilham said...

a'ah... pastu br la tiga2 sikecil nie mandi... nanti kakna upload gamba diorg mandi... tp... 18SX la... huhuhuhu... biase la atuk ilham... huhuhu :)

[e][y][n][a] said...

haha bengkak plak mata kita kang tgk muaz mandi hehe..

Post a Comment