Monday, June 7, 2010

suka suki ~ he he he ~

hahaha tak abes lg citer di johor... hi hi hi.. kan entry yg lepas aku ada ckp nak tepek gamba aktiviti kitorg kat johor selain dr wedding auntykan....

ok... nie gambar2 ilham ngan anak2 cikya...

ina, dini, ilham n irsyad.... suke sungguh ilham kak ina n kak dini melayan dia... abg irsyad pon suke melayan ilham... he he he

dini n ina with poksi n sikecilku ilham... :))

abah tgh citer pasal movie la tu ngan cik nizam... hehehe

nape abg irsyad tu?? sorry bebyk cikya sekeluarga.. kitorg tak dpt tido kat kluang... lain kali ye... masa sgt suntuk... nak ke pasir gudang lak... insya Allah, ada rezki kitorg sampai lg... TQ so much... :))

gambar2 di pasir gudang pulak... umah pak long...

sampai2 umah pak long terus mkn... pak long oder satay, nasi putih, ikan msk asam pedas, daging blackpaper n sayur campur..

atok n paklong azman yg rasmikan.. hu hu hu... lapar ek...

anak2 nenek alang kusyuk mkn tu... kesedapan la tu.. :)

uuiishhh... pak lang mkn... tak ingat ke org... nak cikit... ;)

happy nyer paklong.. hehehe... adik ijan tu nape masam jer... letih ye.... huhuhu... TQ so much paklong... :)

mintak maaf la bebyk.. gambar kat kota tinggi, umah cik pah tak dpt amek... aku pon tak tau la apa dah jadik ngan kemera aku... hangin satu badan.. tension gak!!!... benda nie jd masa wedding aunty la... tu yg dpt amek gamba sket jer tu... jap eekkkk...

jeng.. jeng... jeng...
>>>>


>>>>


>>>>

>>>>


hah!!!! dia jd camnie!!!! sapa tau nape dia jd camnie???? ha.. nie gambar sekitar umah cik pah....
benda nie buat aku tension n takde mood la... habis la.. tuh jer la kemera yg aku ader... pas nie camner nak update blog nie???? aku dah le tak reti nak tulis kalu takde gambar... isshhhh.. tension... nampaknyer buat sementara waktu nie pinjam kemera aunty la.. he he he he... apa2 pon... Tq so much cikpah... hujung minggu nie kita jumpa kat umah tokki lak ye... hehehe.. :))

2 comments:

Erin Rashid said...

takpe2
dulu camera aku pon pernah buat hal
then aku beli lain
dh ada camera baru lain baru camera lama ok kembali

ibu ilham said...

entah bila la nak beli camera br sha??? hu hu hu.. aku nak tau nape camera tu tetiba jd camtu? tp.. bila amek video ok jer.. tu yg pelik tu.. tak puas hati tol la..

Post a Comment